KSZDÉSZ
Közszolgálati Dolgozók Érdekképviseleti Szolgálata

A program

Az 5 éve működő Közszolgálati Dolgozók Érdekképviseleti Szolgálata (KSZDÉSZ) Program Magyarországon jelenleg közel 10.000 intézményben működik, 170.000 közszolgálati dolgozó használja a KSZDÉSZ igazolványát, több mint 5000 elfogadóhelyen harcoltunk ki kedvezményeket, és jelenleg az egész országban zajlik a további intézményekben az igazolványok átadása.

2006. március 08-án a 18. Magyar Kórházszövetségi Kongresszuson elindult egy érdekképviseleti program eredetileg az egészségügyi dolgozók körében, amely kezdetektől fogva olyan sikereket ért el, hogy kibővítésre került a teljes közszolgálatra.

A Közszolgálati Dolgozók Érdekképviseleti Szolgálata kedvezményre jogosító KSZDÉSZ igazolványokat bocsát ki, amelynek felmutatásával a dolgozók igazolják közszolgálati dolgozói státuszukat, így jogosultak a kiharcolt kedvezmények igénybevételére. Az igazolványok átvételére jogosult személyek:

  • Köztisztviselők – kormánytisztviselők
  • Közalkalmazottak
  • Fegyveres testületek dolgozói
  • A közszolgálati intézményekben dolgozó MT hatálya alá tartozó dolgozók
  • Továbbá a közszolgálatból kiszervezett tevékenységeket ellátó cégek dolgozói
  • Esetleges kérdésekkel, javaslatokkal a KSZDÉSZ referens Salga Balász urat az alábbi elérhetőségeken találják meg:

    Salga Balázs

    Mobil: +36(20) 553-9679

    e-mail: salga.balazs@kszdesz.hu